نمد صندوق عقب پارس چیست؟

در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست بصورت مفصل در رابطه با عایق درب صندوق پژو پارس به شما اطلاعاتی خواهیم داد پس تا انتهای مطلب با ما باشید .

این محصول همچون کفپوش های سه بعدی خودرو بسیار کاربردی است و به نوعی عایق صوت و حرارت است که در گرما مانع نفوذ بیشتر حرارت به داخل صندوق و در سرما مانع سرمایش بیش از حد صندوق می باشد
علاوه بر اینکه این محصول عایق صوتی می باشد به پوشاندن ظاهر و شاسی کشی و سیم کشی های درب صندوق خودرو کمک می نماید.

جنس نمد صندوق عقب پارس

این محصول از ترکیب یک حصیر و فشار به همراه پشم با قطر ضخیم ساخته می شود ، که قادر به جذب انرژی های شدید همچون لرزش خودرو و جذب صوت می باشد و همچنین مانع اتلاف انرژی می شود .
نقطه اشتعال این محصول بالای ۴۵۰ درجه سانتیگراد است و در دمای منفی ۴۵ تا مثبت صد درجه سانتیگراد خواص خود را حفظ می کند .
در صورت داشتن سیستم صوتی حرفه ای در خودرو از لرزش درب صندوق جلوگیری می کند.
در خودرو ممکن است صدای زوزه ی دیفرانسیل و گیربکس باشد برای از بین بردن این صداهای آزار دهنده از عایق کاپوت استفاده نمایید.

 

انواع نمد صندوق عقب پارس

صنعت خودرو دارای شاخه های بسیاری می باشد ، از همین رو کارخانه های بسیاری در سدد ساخت لوازم جانبی این صنعت پر سود می باشند .
برند های مختلفی همچون کفپوش بابل ، کفپوش لاستیک گیلان ، کفپوش ایلیابست و سایر برندهایی که در حال حاضر مشغول تولید محصولاتی چون کفپوش خودرو می باشند با طراحی های متفاوت و قالب های مختلف در حال تولید انواع نمدی کاپوت و صندوق خودرو هستند که شما میتوانید محصول مورد نظر خود را از این برندها تهیه فرمایید.

تفاوت نمد صندوق عقب پارس با پژو ۴۰۵

فرم و قالب این دو محصول در اغلب موارد یکی می باشد و قابل نصب بر هر دو خودرو می باشد زیرا این دو مدل خودرو دارای یک شاسی مشترک می باشد و هر دو یک بدنه تقریبا یکسان با طراحی مختلف دارند .
اما ممکن است در طراحی برندهای مختلف تفاوت های جزیی در این دو محصول باشد که قابل نصب روی هر ماشینی نباشد .

 

 

مزایا نمد صندوق عقب پارس

از جمله مزایای این نوع کالا گرفتن صداهای زوزه خودرو ، جلوگیری از لرزش صندوق و جلوگیری از صداهای ناهنجار ناشی از نصب سیستم های صوتی پر قدرت در خودرو و به نوعی عایق کامل صندوق خودرو می باشد .
پوشش کامل درب صندوق به عنوان عایق و جهت زیبایی تودوزی قسمت تحتانی خودرو نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد .

 

قالب نمد صندوق عقب پارس

طراحی این قلم کالا به نحوی می باشد که تمامی فضای داخلی درب صندوق را پوشش می دهد و فضای پشت چراغ ها و پلاک تا فضای پشت طاقچه خودرو و از طرفی فضای کامل طول درب صندوق را پوشش می دهد ، این طراحی در برند های مختلف متفاوت است و ممکن است برآمدگی های خاص ناشی از معماری آن طرح در برندهای مختلف ، متفاوت باشد .

 

نمد صندوق عقب پارس در انواع رنگ اسپورت

امروزه با روی کار آمدن خودروهای ورزشی با طراحی های خاص و متفاوت ، اغلب استفاده کننده های خودرو به دنبال ایجاد تنوع و تغییر در خودرو شخصی خود می باشند ، از این رو برند های مختلف دست به کار شده و تولید محصولات در رنگهای متنوع را شروع کرده اند که به تغییر در ظاهر داخلی و خارجی خودرو کمک بسزایی می کند ، از جمله این محصولات ، تولید نمد های عایق کاپوت و صندوق رنگی می باشد .

 

نحوه نصب نمد صندوق عقب پارس

نصب این محصول بسیار ساده و کار با سهولتی می باشد به طوری که اصلا نیاز به دخالت نصاب یا نیاز به نصاب ماهر نیست .
شرکت های تولید کننده این محصول در پکیج سفارش این کالا چندین خار و گیره به جهت نصب اصولی و مستحکم آن لحاظ شده که به راحتی تنظیم و نصب آن می افزاید .

 

موارد استفاده از نمد صندوق عقب پارس

متاسفانه امروزه با بالارفتن قیمت دلار و استفاده از مواد اولیه وارداتی برای تولید صدماتی به کارخانه جات تولید لوازم خودرو نیز وارد شده که این کاسنی ها را با کم کردن وسایل جانبی روی خودرو جبران میکنند و نمونه بارز آن نصب نبودن نمد کاپوت و صندوق بر روی خودرو های تولیدی ساخت داخل می باشد و مشتری باید آنها را تهیه کند .
موارد استفاده از این محصول همانطور که در ابتدای این مقاله آورده شد ، به منظور عایق کردن درب صندوق خودرو می باشد که یک به یک در موارد بالا آورده شده است .

نحوه خرید آنلاین نمد  صندوق عقب پارس

برای ثبت سفارش این کالا بسیار کاربردی در ایلیا بست بصورت خرید آنلاین یا خرید اینترنتی ، شما مشتریان و همراهان همیشگی سایت ایلیا بست میتوانید به راحتی از طریق همین سایت و از درگاه پرداخت امن و همراه با نماد اعتماد الکترونیک معتبر اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین این محصول بفرمایید و با وارد کردن نشانی و مشخصات کامل خود ثبت سفارش خود را انجام دهید .

 

ارسال سفارش نمد صندوق عقب پارس

همانطور که میدانید سازمان پست کشور از ارسال کالاها با ابعاد بیش از یک متر خود داری می کند و فروشگاه اینترنتی ایلیا بست برای ارسال سفارش های خرید اینترنتی شما دوستان بعضا از سیستم تیپاکس استفاده میکند که بسیار سریع و استاندارد در ارسال سفارش های خرید آنلاین می باشد ، از این رو ارسال نمدی صندوق عقب برخی خودروها که دارای ابعادی بالای ۱ متر باشند به وسیله تیپاکس و ارسال کد رهگیری معتبر برای مشتریان صورت‌ میگیرد .

 

 

 

علاوه بر نمدی صندوق عقب پارس میتوانید محصول و مزایای نمدی کاپوت این خودرو را مطالعه بفرمایید که در مطالب دیگر قابل مطالعه می باشد و شما می توانید از مزایا و کاربردهای آن مطلع و بهرمند شوید .

گردآورنده : آنلاین شاپ ایلیا بست – ilyabest.ir

  • hashemi
  • دوشنبه 20 تیر 1401
  • 1229 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...