راهنمای خرید رو داشبورد خودرو

روداشبورد خودرو همانند کفپوش های سه بعدی خودرو و روکش صندلی خودرو از جمله محصولات مصرفی خودرو به شمار می آید که نه تنها وظیفه محافظت از قطعات داخلی خودرو را بر عهده دارد بلکه تاثیر به سزایی بر روی شکیل بودن فضای داخل اتاقک دارد.

همه چیز در مورد روداشبورد از دیدگاه فروشگاه اینترنتی ایلیا بست

روکش داشبورد بر اثر تابیدن نور آفتاب  و گرم شدن به مرور زمان دچار رنگ پریدگی ، خشکی و پوسیدگی می شود ، همچنین از خود گاز بسیار سمی و خطرناک بنزن ساطع می کند، که بویی شبیه به بوی پلاستیک گرم شده می دهد.

 

کاربرد روکش داشبورد اتومبیل

 

روکش داشبورد خودرو مانع تابش مستقیم نور خورشید به داشبورد می شود و همچنین از ایجاد خط و خراش روی آن جلوگیری می کند. علاوه بر اینها سطح اصطکاک خوبی با اشیا و وسایل روی داشبورد ایجاد می کند که مانع از سر خوردن وسایل هنگام حرکت و تکان خوردن اتومبیل می شود.

استفاده از روکش داشبورد زیبایی و جلوه خاصی به فضای داخلی خودرو می دهد و به نوعی یکی از لوازم لوکس و تزئینی خودرو به حساب می آید.

 

 

فواید روداشبورد اتومبیل:

 

یکی از انواع تودوزی های داخلی اتاقک خودرو برای زیباسازی و همچنین محافظت از ادوات خودرو روداشبورد می باشد. داشبورد خودرو یکی از قطعات نهان داخل خودرو است که همیشه در معرض گرد و غبار و تابش نور خودرو  است. از اینرو احتمال نشستن گرد و غبار بر روی آن و رنگ پریدگی وجود دارد. استفاده از روکش داشبورد خودرو برای جلوگیری از آسیب به داشبورد در برابر گرد و غبار، چربی،آفتاب سوختگی ، اثر انگشت و همچنین جلوه بصری بخشیدن به داخل خودرو  اهمیت قابل توجهی دارد.

 

جنبه های محافظت از داشبورد

 

عمر طولانی داشبورد خودرو .

تنوع و زیبایی در خودرو.

جلوگیری از ساییدگی .

جلوگیری از رنگ پریدگی.

جلوگیری از پوسیدگی.

گرفتن گرد و غبار.

ایجاد اصطحکاک در مواردی که می خواهید وسیله ای روی داشبورد قرار دهید.

 

تنوع رنگ روداشبورد خودرو

 

تیم فروشگاه اینترنتی ایلیا بست تنوع بالایی در مدل ، جنس و رنگ و همچنین برند های مختلف روداشبورد ایجاد کرده است.

یکی از مواردی که روکش داشبورد اتومبیل را متمایز می کند رنگ آن است ، به نظر تیم تحقیقاتی ایلیا بست در وحله اول انتخاب رنگ روداشبورد با توجه به جلوه تزئینی باید مطابق با رنگ داشبورد و رو دری های خودرو و همپنین قاب ها ی اطراف و کنسول ست شود و انتخاب صورت گیرد.

در مرحله بعد توصیه ایلیا بست با توجه به روشن بودن رنگ داشبورد و رو دری ها موکدا استفاده از رنگ روشن می باشد.

به طور مثال در خودرو هایی مانند تندر 90 و پراید که اغلب تم داخلی آنها طوسی می باشد دو رنگ رو داشبورد در بازار موجود می باشد که رنگ های طوسی و مشکی می باشند که پیشنهاد ایلیا بست انتخاب رنگ روشن یعنی رنگ طوسی می باشد.

 

چرا باید رنگ روشن برای روداشبورد خود انتخاب کنیم؟

زیرا رنگ روشن جذب نور کمتری دارد که به دنبال آن حرارت کمتری جذب می کند که هم برای تعادل دمال داخلی اتاقک خودرو و هم دوام و عمر بیشتر خود روکش داشبورد اهمیت ویژه ای دارد.

تافتینگ

انواع مدل رو داشبورد خودرو

  • معمولی یا نمدی : که معمولا دارای جنس ضعیف است اما در هر صورت استفاده از آن بهتر از استفاده نکردنش است و کار محافظت از داشبورد خودرو را به خوبی انجام می دهد.

 

  • کیفیت متوسط یا موکت : که نوعی کیفیت بالا تر و سفارشی تر از مدل معمولی داردهمچنین دارای استحکام و مقاومت بالا می باشد و مانع از آسیب دیدگی داشبورد خودرو می شودو بخاطر فرم زیبایی که دارد به راحتی روی داشبورد قرار می گیرد.

 

  • تافتینگ : این مدل دارای ضخامت بالا و ریش های بلند است و در برابر حرارت و نور شدید آفتاب به علت جنس مقاوم و کیفیت بالا ماندگاری زیادی دارد و بسیار خوش فرم و خوش قالب است.

پیشنهاد ویژه تیم ایلیا بست

 

فروشگاه اینترنتی ایلیابست از لحاظ کیفیت محصولات با سایت های فروشگاهی مشابه، درای اشتغال در فروش کالا برابری می کند و در بیشتر مواقع کیفیت کالاهای فروشگاه ایلیا بست به مراتب بالاتر و با دوام تر است.

 

تخفیفات استثنایی ایلیا بست

 

در کنار کیفیت محصولات ایلیا بست نکته ای که قابل توجه است قیمت ارزان کالا هاست یعنی شما علاوه بر خرید کالای با کیفیت یک خرید ارزان و راحت را تجربه می کنید.

پیشنهاد ویژه و خاص ما خرید رو داشبورد های تافتینگ می باشد که علاو بر قیمت به مراتب ارزان تر از رقبا ، دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشند.

جمله پایانی:

در پایان از همراهی شما دوستان ایلیا بست سپاس گذار هستم و از شما دعوت می کنم سایر مقاله های سایت را از قسمت آرشیو بلاگ پیگیری و مشاهده بفرمایید.

همچنین با مراجعه دوباره به مقاله ها در آینده از نسخه آپدیت شده آن بهره مند شوید.

گرد آورنده : ایلیا بست – ilyabest

  • hashemi
  • سه شنبه 16 آذر 1400
  • 1058 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...