امروزه الگوی زندگی انسان ها به گونه ای شده که مدام در حال جا به جا شدن هستند و همین امر موجب شده تا زمان زیادی در خودرو بگذرانیم , از  اینرو  خودرو شخصی به عنوان خانه دوم به حساب می آید و همین باعث شده که زیبایی و نظافت خودرو ، همانند خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

کفپوش پنج بعدی خودرو یکی از لوازمی است که علاوه بر راحتی سر نشین ، به لوکس بودن تودوزی فضای داخل اتاقک خودرو می افزاید. همین امر موجب شده تا حتما خرید کفپوش پنج بعدی تارا نیوسلست را به شما پیشنهاد  کنیم.

خودروی تارا یک محصول جدید ایرانخودرو است که به تازگی به بازار راه یافته و توانسته نظر بسیاری از مصرف کننده گان را جلب کند.

فروشگاه اینترنتی ایلیا بست به محض ورود این خودرو نو ظهور به بازار با توجه به کمیاب بودن لوازم این خودرو جدید ، این محصول را برای متقاضیان خرید کفپوش پنج بعدی خودرو تارا ارائه کرده است.

این محصول که با برند نیو سلست در گذشته جز محصولات وارداتی بوده ، اکنون با کیفیت بیشتر و مواد اولیه تخصصی تر از نسبت به محصولات وارداتی ، در کشور عزیزمان تولید و به فروش می رسد.

 

 

برند نیوسلست

خرید کفپوش پنج بعدی نیوسلست خودرو تارا خود را با اطمینان کامل انجام دهید ، زیرا این محصول از مواد اولیه فوق العاده با کیفیت تولید شده و تمام فضای کف خودرو را به خوبی پوشش می دهد.

این محصول نیو سلست علاوه بر مواد مصرفی با کیفیتی که در تولید آن استفاده شده ، دارای پد زیر پدال می باشد ، که موجب بالا رفتن طول عمر این تکه از کفپوش می شود ،که بیشترین تماس را با پا دارد.

 

دوام کفپوش پنج بعدی

همچنین رویه چرم این محصول با لایه ای از چسب پارچه ای پوشش داده شده که موجب کاهش خش و پارگی ، و استقامت بالای این کفپوش پنج بعدی شود.
طراحی فرم قالب این کفپوش به گونه ای صورت گرفته که آن را از کفپوش های مشابه با فاصله زیاد در کیفیت متمایز می کند و سطوح قابل پوشش را تا بالای رکاب و زیر صندلی ها گسترش می دهد.
طراحی قسمت زیرین کفپوش پنج بعدی تارا نیز به گونه ای است که به دلیل زبر بودن به هیچ عنوان هنگام استفاده از آن جابه جا نمی شود و به خوبی به موکت کف خودرو می چسبد.

 

 

تارا محصول جدید ایران خودرو

بد نیست به بهانه ارائه نکات مهم در مورد کفپوش پنج بعدی تارا ،توضیحات مختصری که فروشگاه اینترنتی ایلیا بست در مورد پیدایش این محصول جدید ایرانخودرو فراهم کرده در اختیار شما کاربران عزیر قرار بدهیم.

برخلاف سایپا که برای شاهین (رهام) از پلتفرم ایرانی و مستقل استفاده کرده، K132 ساخت ایران‌خودرو (تارا) با پلتفرم پژو 301 تولید شده است.

این موضوع به آسودگی خیال برای مخاطب ایرانی منجر می‌شود و داستان خودرو ملی با پلتفرم داخلی را تداوم نمی‌دهد؛ اما ادعای مدیران ایران‌خودرو مبنی بر ساخت ۹۳ درصد قطعات K132 در ایران، سؤالات تازه‌ای در ذهن به‌وجود می‌آورد.

البته ایران‌خودرو برای تولید سمند هم از شاسی پژو 405 استفاده نمود و امیدواری برای تولید خودرو ملی را به یأس تبدیل کرد.

لازم به ذکر است در طراحی نمای رو‌به‌رو، تارا ادامه‌دهنده‌ی سبکی است که دنا و دناپلاس آغاز کردند.

 

اصالت برند تارا

گروه صنعتی ایران‌خودرو نامی پارسی را برای محصول جدید خود برگزیده است. در زبان پارسی، نام تارا به‌معنی ستاره است. این واژه ریشه ایرانی دارد و در برخی زبان ها نیز به‌معنی مردمک چشم و ملکه است.

 

رونمایی اولیه از خودرو تارا

نسخه پیش تولید تارا در تیر ۱۳۹۹ و بهمن ۱۳۹۸، محصول جدید ایران‌خودرو برای خبرنگاران و تعدادی از مسئولان عالی‌رتبه کشور رونمایی شد؛ اما خودروهای به‌نمایش گذاشته. شده، کاملا مشابه نبودند.

 

 

لوازم خودرو تارا در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست

ما در فروشگاه ایلیا بست سعی کرده ایم تا حد ممکن لوازم خودروهای نو ظهور از جمله تارا را به مشتریان عزیز ارائه دهیم
در حال حاضر در قسمت تزئیناتی خودرو تارا ،کفپوش پنج بعدی نیو سلست و همچنین کفپوش صندوق تارا موجود می باشد و بزودی رو داشبورد آن را به محض ورود به بازار برای شما مشتریان خوب ایلیا بست ارائه خواهیم داد.

 

کفپوش پنج بعدی تارا قسمت شاگرد

در اینجا شما را به مشاهده ویدیویی از نصب کفپوش پنج بعدی تارا دعوت می کنم.

 

گرد آورنده : ایلیا بست – ilyabest.com

  • hashemi
  • دوشنبه 22 آذر 1400
  • 904 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...