انواع کفپوش خودرو که در ایلیا بست میتونید تهیه کنید

کفپوش های خودروهای ایرانی

ماشین های تولید داخل شامل پراید ، تیبا ، ساینا ، کوییک که تقریبا از شاسی یکسان استفاده میکنند و قالب کفپوش این نمونه خودروها میتواند یکسان در تولیدی های کفپایی استفاده شود .

 

همچنین خودروهایی مانند پژو ۴۰۵ ، پارس ، پژو پرشیا ، سمند ، سورن ، دنا ،دنا پلاس نیز از یک خانواده شاسی و اتاقک بهره میبرند.
از آنجا که خودروهای نامبرده دارای شاسی مشترک می باشند ، از این رو کفپوش های سه بعدی و کفپوش های پنج بعدی مورد استفاده برای این خودروها مشترک می باشد و از این لحاظ به وفور در بازار خرید و فروش لوازم لوکس و تزیینات اتومبیل قابل تهیه می باشد .

 

اما جالب تر اینکه خودروهایی مانند رانا که تولید داخل می باشد و همچنین رانا پلاس و پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ که مونتاژ و ساخت داخل هستند نیز دارای شاسی مشترک می باشند و کفپوش های مورد استفاده برای این خودرو ها مشترک می باشد ، تهیه کفپوش های سه بعدی و پنج بعدی این خودروها تماما مشترک می باشد و به سهولت در بازار موجود است .

ilyabest.com – کفپوش توسان

خودروهای چینی از جمله سری جک که بیشتر کپی شده از خودروهای کره ای و اروپایی می باشد نیز از تین قضیه مثتسنا نیستند که فرم قالب و شاسی مشترک در گروه خودرویی خود و یا خودرو های دیگر شرکت ها و برند های غیر چینی داشته باشند .
به طور مثل خودرو جکs5 تماما کپی خودرو هیوندای توسان می باشد و با یک بررسی جزیی میتوان به این مهم دست یافتو در یک نگا با مقایسه شکل بیرونی بدنه این دوخودرو با یکدیگر در اولین لحظات متوجه نقاط اشتراک بسیار در این دوخودرو می شوید .

کفپوش انواع خودروهای برند جک اکثرا مشترک می باشد و یا دارای قالب تقریبا هم اندازه با اختلاف های جزیی می باشند و از معدود خودروهایی که با خودرو توسان دارای کفپوش یکسان می باشد ، خودرو جک اس ۳ می باشد .
شاید بارتون نشه اما کفپوش سه بعدی پراید به راحتی به خودرو سوزوکی و هوندا شاسی بلند با قد و قواره سوزوکی قابل نصب است ،
یعنی شکا تنها با پرداخت هزینه بسیار پایین به عنوان خرید کفپوش پراید میتوانید برای خودرو ویتارا یا هوندا شاسی بلند خود کفپوش سه بعدی تهیه فرمایید .

 

 

کفپوش سه بعدی و پنج بعدی خودرو های برند چانگان نیز به صورت متمایز در چندین رنگ و طرح و در قیمت های مختلف و برند های مجزا ، در سایت تیلیا بست موجود کی باشد .
از معدود کفپوش هایی که در بازا به سختی میتوان آن را تهیه کرد ، کفپوش خودرو جدید برند چانگان یعنی تگو ۸ و نمونه پرو آن است که شما به سهولت میتوانید آن را در ایلیا بست تهیه فرمایید .
کفپوش خودرو تیگو ۸ و تیگو ۸ پرو در چندین مدل تولید داخل و نمونه وارداتی در ایلیا بست موجود می باشند که هر دو دارای بالاترین کیفیت ساخت و خوش فرم ترین قالب ها می باشند .

همچنین شما در ایلیا بست به راحتی و وفور میتوانید کفپوش خودروهای برند ام وی ام را در انواع برند ، و طرح و رنگ های مختلف با قیمت های استثنایی و متفاوت با تخفیف های ویژه تهیه فرمایید .
کفوش خودرو mvm 315 , mvm x22 ,mvm x33 mvm new , mvmv x55 , mvm550 , 530 از جمله خودروهایی هستند که لوازم و علی الخصوص کفپوش آنها براحتی در ایلیا بست قابل جستجو و خرید است .

انواع خودرو برلیانس از نمونه کراس تا هاچبک و سواری آن نیز دارای محصولاتی از جمله چادر های چهار فصل و کفپوش های پنج بعدی و سه بعدی می باشد که در سایت فروشگاه ما یعنی ایلیا بست به راحتی قابل تهیه می باشد .
در ایلیا بست سعی بر این بوده که بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود ارائه دهیم ، به همین دلیل با بیشترین برندهای تولیدی کفپوش خودرو به صورت دیرینه همکاری را آغاز کردیم تا نسبت به رقبای خود بهترین محصول بیشترین تنوع و با کیفیت ترین کالا را به مشتریان خود ارائه دهیم .

 

ilyabest.com

کفپوش های سه بعدی خودرو به مراتب دارای قیمت مناسب تری می باشند و برای آن دسته از مشتریانی که قدرت خرید بالایی ندارند به راحتی در ایلیابست قابل تهیه می باشد ، اما مشتریانی که به دنبال تغییر در فضای داخلی کابین در راستای شیک شدن تودوزی داخلی و تمایز در خودرو خود با موارد مشابه هستند ، میتوانند برحتی از تنوع در طرح ها و کیفیت کفپوش های پنج بعدی موجود در سایت بهره ببرند .
همچنین شما در فروشگاه ایلیا بست این امکان را دارید که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو خود یا لوازم جانبی آن با واحد پشتیبانی ارتباط برقرا نمایید و راهنمایی های بسیاری دریافت فرمایید .

 

 

برخلاف دیگر فروشگاه های خرید حضوری یا فروشگاه های اینترنتی ، انواع آنلاین شاپ های کوچک و بزرگ ، در ایلیا بست کفپوش خودرو های ۷صندلی از جمله ، تویوتا رافور ‌rav4 ، پرادو ، مورانو و از این قبیل خودروهای قول پیکر شاسی بلند را در ایلیا بست به قیمتی به مراتب ارزان تر می توانید تهیه فرمایید .
همچنین کفپوش های خودروهای نام آشنایی همچون بنز Benz و BMW بی ام و را به سهولت و با قیمتی ارزان می توانید در ایلیا بست تهیه فرمایید .
موارد فوق دارای گفپایی هایی در چندین مدل و برند با قیمتهای متنوع می باشند که در ایلیا بست براحتی قابل خرید از طریق درگاه پرداخت امن می باشد ،همچنین به شما این اطکینان را کی دهیم که سایت ما دارای نماد اعتما الکترونیک معتبر و قابل پیگیری می باشد .

در تمامی موارد و برند های خودرو علاوه بر کفپوش سه بعدی و پنج بعدی کابین خودرو ها ما نیز کفپوش های سه بعدی در انواع برند و طرح برای تمامی خودرو ها در نظر گرفته ایم . از این رو شما به راحتی میتوانید ست کامل کفپوش خودرو خود ائم از کفپوش کابین و کفپوش صندوق را از همین فروشگاه یعنی ایلیا بست تهیه فرمایید و از هرکجای ایران بزرگ حتی از روستاهای کوچک و دور افتاده از طریق سایت ما به آدرس www.ilyabest.com محصول مورد نطر را سفارش دهید و در کمترین رمان ممکن نسبت به رقبا ، درب منزل خود تحویل بگیرید .

خودرو های برند انگلیسی از جمله ام جی MG نیز در فروشگاه ما دارای ست های کامل کفپوش های سه بعدی و پنج بعدی برای کابین خودرو و همچنین صندوق عقب خودرو در برند ، رنگ و طرح و قیمتهای متنوع می باشد .

 

 

 

  • hashemi
  • یکشنبه 12 تیر 1401
  • 970 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...