کفپوش خودرو لاستیکی - ایلیا بست

 

نسل اول کفپایی ها که به کفپوش خودرو  لاستیکی معروف بود ، امروزه با توسعه این صنعت و تولید انواع مدل ، رنگ و طرح های مختلف به کفپوش ژله ای نیز شهرت پیدا کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با ایلیا بست در ادامه مطلب ، همراه باشید.

 

کفپوش خودرو چیست؟

اتومبیل ،خانه ی دوم حساب می شود و همچون خانه نیاز به مبلمان ، کفپوش و یکسری ملزومات اولیه دارد.

جهت جلوه مرتب کابین همچنین پوشاندن وایر هایی که از کف ماشین عبور کرده اند و همچنین محافظت از این وایر ها از کفپوش خودرو استفاده می کنند.

کفپوش ژله ای خودرو چیست؟

در واقع همان کفپوش لاستیکی است اما با اختلاف طرح و رنگ نسبت به کفپایی فابریک خودرو تحویل کارخانه.

محاسن ژله ای – کفپوش خودرو

کفپایی ژله ای خودرو در واقع یک وسیله مازاد خودرو می باشد که کار آن محافظت از پوشش کف خودرو می باشد و مانع خیس شدن کفپوش موکتی در روز های بارانی و همچنین گلی شدن آن می شود و بسیار منعطف و قابل شستشو می باشد.

معایب ژله ای – کفپوش خودرو

ایرادی که میتوان از کفپایی ژله ای گرفت این است که لیز میخورد و در برخی موارد باعث خطر آفرینی می شود . همچنین ضخامت کم آن و جنس لاستیک آن باعث شده تا عمر مفید کوتاهی داشته باشد و بعد ار مدتی دچار سوراخ یا پارگی شود.

 

کفپوش لاستیکی خودرو – ایلیا بست

 

کفپوش سه بعدی خودرو چیست؟

کفپوش خودرو سه بعدی همانطور که از اس آن بر می آید ، دارای لبه های بلندی است که به آن وجهه سه بعدی می دهد ، همچنین به دلیل طراحی نوع قالب ، پوشش کامل تری نسبت به مدل ژله ای ارائه می دهد.

محاسن کفپوش خودرو سه بعدی

از محاسنی که مدل سه بعدی دارد این است که لیز نمیخورد و فضای بیشتر نسبت به نمونه لاستیکی پوشش می دهد.

قابلیت دیگری که این کفپوش دارد این است که براحتی قابل جابه جایی و شستشو می باشد.

همچنین نصب آن بسیار ساده و آسان است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد.

کیفیت کف 3 بعدی نسبت به لاستیکی بیشتر است و مواد بکار رفته در آن به دوام بالا و افزایش عمر مفید آن کمک کرده است.

پد استیل به کار رفته در محصول 3D قسمت  راننده موجب عدم ساییش مستقیم کفپایی شده و دوام آن را بالا می برد و باعث جلوگیری از پارگی یا سوراخی کفپوش می شود.

جنس نمد بکار رفته در کف این کفپوش مانع لیز خوردن آن شده و درصد خطر آفرینی در این نمونه را بسیار کاهش می دهد.

دوخت لبه های کناری این کف پایی موجب  می شود پارگی و ساییدگی در این ناحیه ها بوجود نیاید که در نهایت منجر به خم شدن این لبه ها شود.

شیار های موجود در این کفپوش مانع سر خوردن پا می شود و همچنین موجب می شود خاک و یا گل کفش مانع رانندگی و کاهش قدرت مانور راننده نشود.

فرم گود این کفپوش مانند استخری با لبه های بلند می باشد که در روزهای برفی و بارانی اجازه نفوذ آب به لایه های پایینی را نمی دهد  و به دنبال آن جلوی گندیدگی و پوسیدگی کف خودرو را میگیرد.

 

معایب کفپوش خودرو سه بعدی

متاسفانه برخی محصولات 3D دارای جنس مناسبی نمی باشندو گذشته  از برند آنها در خرید حتما باید کیفیت آن مورد بررسی قرار گیرد.

داشتن پد استیل ملاک درستی برای خرید یک کفپوش خوب نیست. و از جمله معایبی که یک کفپوش میتوند داشته باشد این است که مواد اولیه ضعیف در تولید آن بکار گرفته شده است.

همین امر سبب شده بعضی نمونه ها دارای عمر مفید طولانی نباشند.

خم شدن لبه های کفپوش سه بعدی از معایب دیگری می باشد که دلیل آن نادرست بودن فرم قالب این نمونه زیرپایی می باشد و توجه نکردن به طراحی صحیح این محصول منجر به بوجود آمدن این مشکل شده است.

 

کفپوش 3D خودرو – ایلیا بست

خرید کفپوش خودرو

خب تا اینجا از معایب و محاسن هر کدام از کفپوش ها توضیح دادیم. اما موضوعی که قابل توجه ، این است که قیمت این دو مدل کفپوش تقریبا به یک اندازه می باشد اما کارایی هرکدام متفاوت است.

در بسیاری از موارد کفپوش ژله ای دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل 3D می باشد زیرا کیفیت بسیار بالاتر از برخی نمونه های 3بعدی دارد و دوام و کیفیت بیشتر ، از مواردی است که نسبت به مدلهای دیگر به آن قدرت می بخشد.

 

 

 

کیفیت زمانی اتفاق می افتد که تجربه  حاصل شده باشد ، رمز اصلی بقا و ادامه راه در  ایلیا بست ، جلب رضایت مشتری است.

شهر کفپوش خودرو ایلیابست

در ایلیا بست در واقع وارد شهری از کفپوش خودرو شده اید زیرا با تنوعی چشمگیر از انواع کفپوش های خودرو با برند های مختلف مدل های متفاوت و تنوع در رنگ و طرح به راحتی و با قدرت انتخاب بالا از یک خرید با کیفیت و ارزان لذت ببرید.

 

گردآورنده : ایلیا بست – ilyabest.com

  • hashemi
  • پنجشنبه 2 دی 1400
  • 1076 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...