همه چیز در مورد کفپوش (کفی) خودرو شاهین (رهام)

بهترین کفی زیرپایی برای خودرو شاهین کدام است؟!

بهترین کفپوش ماشین شاهین چه ویژگیهایی دارد؟

آیا کف سه بعدی مناسب و اندازه ماشین شاهین سایپا (رهام) است؟!

اینها سوالهایی هست که هنگام خرید کفپایی شاهین سایپا (رهام) به ذهن شما ختور می کند و درحقیقت با تنوع زیاد کفپوش که در بازار و فروشگاههای اینترنتی وجود دارد، انتخاب را برای خرید یک کفپوش مناسب سخت میکند.! اما نگران نباشید اینجا توی ایلیا بست قصد داریم با یک توضیح مختصر و کوتاه کفپوش چند تکه سایپا شاهین را مورد نقد و بررسی قرار بدهیم تا بتوانیم یک انتخاب خوب و خریدی لذت بخش داشته باشیم. البته انتخاب کفپوش و کفی ماشین بسته به نوع کارکرد و شرایط محل زندگی و کاری شما داره و برای مناطق پر بارش کشور، کفی لاستیکی ژله ای و یا کفپوش سه بعدی دارای کارایی بهتری می باشد. و کفی موکتی برای منطاق کم بارش و خشک تر پیشنهاد میشود.

کفپوش خودرو شاهین

کفپوش سه بعدی شاهین مخصوص خودروی شاهین طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفپوش این خودرو با توجه به الگوی داخلی خودروی شاهین تولید شده و به ‌خوبی در داخل کابین و کف خودرو قرار می‌گیرد. این محصول به دلیل لبه های بلندی که دارد و همچنین وجود قسمت های برجسته در آن به نام کفپوش 3d  معروف است. وجود لبه‌های این کفپوش موجب می‌شود تا کف خودرو پوشش کاملی داشته باشد. معمولا امروزه شرکت های تولید کننده این محصول از ساختاری چرمی استفاده می کنند که در لایه های زیرین آن جهت ممانعت از لیز خوردن کف پایی در کف خودرو از جنس نمد استفاده شده است. وجود چرم موجب شده تا کفپوش دربرابر نفوذ آب مقاومت خوبی پیدا کند؛ همچنین  در صورت کثیف شدن، می توان آن را به‌راحتی تمیز کرد. بخش زیرین این کفپوش نیز طراحی مناسبی دارد که موجب شده تا به‌خوبی روی کف خودرو مستقر شده و دچار لغزش نشود. این محصول تا به امروز  به ‌صورت سه‌تکه طراحی شده است که دو تکه آن در قسمت جلوی خودرو قرار می‌گیرند و قسمت عقب خودرو نیز با کفپوشی یک‌پارچه پوشش داده می‌شود.

 

کفی های موجود در بازار به چند دسته تقسیم می شوند که در اینجا به چند مدل آن به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد:

کفپایی لاستیکی(ژله ای)

کفپوش ژله ای یا لاتکس هستند که به لحاظ نرمی و انعطاف پذیری جنس کفی،‍ براحتی در زیرپای سرنشینان قرار میگیرد و چون جنس لاستیکی دارد آبگریز بوده و رطوبت را جذب نمیکند و شما میتوانید براحتی مورد شستشو قرار دهید. در ضمن کفپوش های ژله ای و لاتکس بخاطر طراحی جدید و زیبا باعث متفاوت شدن فضای داخلی اتاق خودرو میگردد و باعث چشم نوازی و اسپرت شدن کف خودرو میگردد.

کفپوش 3D  اتومبیل

کفپوش سه بعدی در واقع نسل دوم و سوم کفی خودرو محسوب می شود  که خیلی متفاوت با کفی های قدیمی یا کارخانه ای می باشد و با پوشش مناسب به لحاظ دارا بودن لبه های بلند در اطراف کفپوش که شکلی حوضچه مانند به کفی داده است موجب تمیزی و نظافت بیشتر موکت زیرپایی فابریک خودرو و همچنین عدم نفوذ آب به کف اتاقک خودرو میگردد.

کفپوش موکتی

این قبیل کفی ها خودرو موجب حفاظت از فضای کف اتاق خودرو میگردند و در صورت شستشوی کفپوش بایست اجازه دهید در سایه خشک شود و سپس استفاده نمایید و با حالت خیس نمی توانید از کفی موکتی استفاده نمایید زیرا در بلند مدت باعث انتشار بوی نم و رطوبت و پوسیدگی شدید و همچنین ایجاد مشکل در وایر های کف اتومبیل میشود.

کفپوش پنج بعدی سایپا شاهین ایلیا بست

کفپوش پنج بعدی شاهین یک پک کامل کفپوش خودرو  است، که شامل یک دست کفپوش پنج بعدی ایلیا بست  به صورت سه تکه مخصوص استفاده در داخل کابین خودرو می باشد.

 

مزایا کفپوش پنج بعدی لوکس سهیل:

نقشه برداری لیزری از فضای کف خودرو سایپا شاهین

کارخانه های تولیدی این مدل کفپوش خودرو برای  الگو برداری و طراحی این سری از کفپوش های خود از بروزترین روش الگو برداری که اسکن کف خودرو به وسیله لیزر است، استفاده کرده اند این امر موجب می‌شود تا کفپوش طراحی شده کاملا در کف کابین خودرو به راحتی جای بگیرد. نصب این مدل کفپوش بسیار آسان است و به راحتی قابل جابه جایی و شستشو می باشد.

پد زیرپایی قسمت راننده

امروزه در اغلب کفپوش های پنج بعدی از پد پی وی سی برای قسمت کفپایی راننده استفاده می شود اخیرا برای این قسمت از کفپوش از استیل فلزی استفاده می شد که بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شد و باعث از بین رفتن نمای زیبای داخل خودرو می شود. اما در این نوع کفپوش از یک پلاستیک بسیار محکم استفاده شده که هیچ وقت دچار فرسودگی نمیشود و کاملا مشکل زنگ زدگی برطرف شده.

رفع مشکل گیرکردن پدال های خودرو با کفی

طراحی این مدل کفپایی به نوعی صورت گرفته که فرم آن دقیقا قالب کف خودرو می باشد به صورتی که ابدا با پدال ها برخورد نخواهد کرد و موجب خطر آفرینی نمی شود.

لغزش کفپوش زیر پای راننده و شاگرد

در قسمت کف این نوع کفپوش ها  لایه ای از نمد تعبیه شده که اصطحکاک با موکت فابریک خودرو را بسیار بالا می برد و مانع لغزش آن می شود و در طراحی به خوبی این نکات رعایت شده و این ایراد های مهم را برطرف کرده است.

چرم و متریال مرغوب و عدم داشتن بوی نامطبوع

در تولید کفپوش شاهین از چرم و متریال مرغوب و درجه یک مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده که همین مسئله باعث شده کفپوش عمر مفید طولانی تر داشته باشد و هیچ گونه بوی نامطبوعی نداشته باشد.

روکش این نوع کفپوش از چرم درجه یک ساخته می شود  و همچنین پشت این کفپوش را یک لایه موکتی پوشش داده

اما نکته جالب تر چرم مصنوعی استفاده شده در لایه بالایی و محافظ این کفپوش است که کاملا ضد آب بوده و قابلیت شستشو است و همچنین با یک دستمال مرطوب به راحتی می توان آن را پاک کرد و مثل روز اول  خواهد شد.

شیارهای کفپوش و عدم خمیدگی لبه های آن

تعبیه شیار های کاملا هماهنگ و استاندارد در کفپایی موجب عدم لیز خوردن پای سرنشین بر روی کفی می شود و همچنین موجب گرفتن خاک و گل و لای کف کف شده که البته بعدا قابل نظافت می باشد همچنین در تولید این کفپایی با باز طراحی شیار ها و برآمدگی های کف این نوع کفپوش باعث شده که دیگر بعد از مدتی لبه های کفپوش دچار خمیدگی نشوند و کفپوش شکل ظاهریش را از دست ندهد.

تنوع در رنگ بندی و لبه های دوخته شده

کفپوش شاهین موجود در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست در پالت رنگی کامل و متنوعی آماده ارائه به شما مشتریان و همراهان همیشگی ایلیا بست می‌باشد که با ست شدن با رنگ روکش‌های صندلی و فرم و تم داخل اتاقک خودرو و حتی بدنه آن ظاهری فوق العاده به خودرو شما می دهد و زیبایی و حس شیک بودن را در عین پاکیزگی برای شما فراهم می کند. همچنین لبه های این کفپوش ها نوار دوزی شده است که این باعث استحکام بیشتر و عدم پارگی و نخ کش شدن لبه های  کفپوش شده و هم به کفپوش ظاهری زیبا می دهد.

 

  • hashemi
  • یکشنبه 26 دی 1400
  • 859 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...