کفپوش سه بعدی خودرو چیست؟

شاید خیلی از شماها تا اسم سه بعدی را می شنوید یاد فیلم های سینما سه بعدی بیفتید😅 در جواب شما باید بگویم که باور شما از این دیدگاه کاملا غلط است.

کفپوش خودرو سه بعدی به صرف داشتن لبه های بلند که گاها و بسته به نوع خودرو و شرکت تولید کننده ی کفپوش تا روی قاب های اطراف را می پوشاند به این نام شهرت پیدا کرده است.

 

بهترین مارک کفپوش خودرو

در ارائه توضیح در مورد بهترین مارک کفپوش خودرو باید گفت تمام برند های تولیدی کفپوش به نسبت قیمت ، جنس و کیفیت محصول تولیدی هم می توانند خوب باشند هم بد.

همانطور که در مقاله های گذشته گفته شد کفپوش خودرو به چند دسته تقسیم می شوند.

مارک های تولیدی بسیاری در ایران وجود دارد از جمله بابل ، پانیذ ، اتوفیت ، زرین فرش ، سانا ، گیلان و…

در فروشگاه ایلیا بست گلچینی از تمام برندهای  کفپوش خودرو تهیه شده و در جهت بالابردن کیفیت خرید مشتری ارائه شده است وشما می توانید به دلخواه و از هر برندی که بخواهید کفپوش تهیه فرمایید.

معایب کفپوشی سه بعدی

برخی کفپوش های سه بعدی خودرو از جنس پلیمر بسیار خشک و شکننده هستند  همین دلیل موجب شده است طرفدار زیادی نسبت به سایر جنس کف پایی ها نداشته باشند.

برخی معایب دیگر آن ممکن است به خاطر خم شدن لبه های آن رو به داخل باشد که اکثرا بر اثر برخورد پای سرنشین با آن صورت می گیرد.

کفپایی های 3D ضد آب هستند و نمد کف آن ها منجر به عدم سرخوردن آن در کف خودرو می شود اما همین نمد تعبیه شده در کف کفپوش در مواقع شستشو به راحتی خشک نمیشود و باقی ماندن نم در آن منجر به ایجاد بویی نامطبوع در اتومبیل شما می شود.

 

پارامترهای حائز اهمیت در انتخاب کفپوش سه بعدی خودرو

آیتم هایی همچون طراحی و کیفیت و فرم قالب را باید در خرید کفپایی 3D در نظر گرفت.

طراحی قالب باید به صورتی باشد که به راحتی نصب شود و درآوردن آن ساده باشد و در عین حال لیز نخورد و لبه های آن خم نشود ، همچنین نکته ای که در طراحی کفپوش مهم واقع می شود این است که باید پوشش کاملی به خودروی شما بدهد.

جنس چرم کفپوش در کنار جنس پلاستیکی و جنس نمد کف آن ، مقاومت قابل قبول و همچنین انعطاف پذیری خوبی به کفپایی میدهد زیرا بیشترین تماس در این ناحیه است و باید به نحوی باشد که بر اثر سایش زیاد بزودی از بین نرود و عمر مفید طولانی تری داشته بشد.

بهترین کفپوش سه بعدی 206

شاید اطلاع داشته باشید که شاسی خودروهایی چون رانا ، 207،  و 206 یکی می باشند. پس در هنگام خرید گول مانور قیمتی فروشنده را نخورید ، زیرا تنها بسته به نوع کیفیت ، همه در یک رنج قیمتی می باشند.

ما در ایلیا بست انواع مارک های کفپوش سه بعدی را در ایلیا بست برای مشتریان خود ارائه داده ایم ، تا مشتری یک انتخاب ساده و خرید آسان داشته باشد ، شما با ورود به صفحه  کفپوش های سه بعدی از منوی بالای سایت و یا جستجوی واژه ی “کفپوش پژو206” به راحتی وارد صفحه ای پر تنوع از کفپایی 206 می شوید.

 

کفپوش زرین فرش

این برند تولید کننده ی انواع کفپوش خودرو با طراحی منحصر به فرد می باشد. و فروشگاه ما دستچینی از محصولات این گروه تولیدی را برای مشتریان خود ارائه کرده است.

 

بورس کفپوش خودرو تهران

جالب است این نکته را بدانید که برخلاف تصور برخی مشتریان تعداد کثیری از کارخانه های تولید کفپوش معروف در خارج از تهران فعالیت دارند اما بورس لوازم خودرو و همچنین بورس کفپوش خودرو تهران ، خیابان معروف به چراغ برق می باشد که البته محصولات در بعضی فروشگاه ها با چند دست واسطه به دست آنان می رسد(مستقیم از کارخانه نیست).

پر فروشترین محصولات سه بعدی

نمد کاپوت پژو پارس بابل از پر جستجو ترین محصولات از برند بابل است اما گذشته از نمد صندوق عقب پارس ، در میان محصولات پر طرفدار سه بعدی کفپوش خودرو زرین فرش دارای طرفداران خاصی می باشد که البته بهتر از این برند ذکر شده برای شما در قسمت کفپوش های سه بعدی و پنج بعدی برند ها با کیفیت های بهتر نیز در دسترس می باشد.

قیمت کفپوش های سه بعدی

قیمت سه بعدی پلیمری پژو پارس تقریبا هم قیمت نمد صندوق عقب پارس یعنی چیزی حدود 180 تا 250 هزارتومان می باشد اما در فروشگاه ایلیا بست سعی بر آن داشتیم کفپوش چرم را که کیفیتی به مراتب بالاتر از نمونه پلیمری دارد را با همین قیمت ارائه داده ایم.

قیمت کفپوش پراید صبا نیز با پراید معمولی به یک انازه می باشند زیرا دارای یک شاسی واحد می باشند.

 

گردآورنده : فروشگاه اینترنتی ایلیا بست – ilyabest.com

  • hashemi
  • شنبه 4 دی 1400
  • 759 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...