فروشگاه خرید اینترنتی ایلیا بست از دیرباز تمرکز خود را بر روی انواع کفپوش خودرو گذارده و امید است در این مقاله در مورد کفپوش ژله ای شاهین اطلاعات مفیدی برای شما ارائه دهد . با ما همراه باشد .

 

قیمت کفپوش ژله ای شاهین

در فروشگاه ما یعنی ایلیا بست ، با توجه به اوضاع اقتصادی روز کشور ، بر آن شدیم به نحوی قیمت ها را ارائه کنیم که امکان تهیه محصول برای تمامی اقشار جامعه ممکن باشد و همچنین با تنظیم قیمت تاثیری در کیفیت کفپوش ها وجود ندارد و کیفیت محصولات ما روز به روز در حال افزایش است ، از این رو به شما همراهان و مشتریان قدیمی و یا جدید ایلیا بست توصیه میشود ، محصول با کیفیت را فقط در سایت ایلیا بست تهیه کرده و از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید .

 

کفپوش سه بعدی شاهین

همانطور که‌ میدانید ، در خودروهای تولید داخل در زمان تحویل تنها چند تکه کفپوش لاستیکی قابل مشاهیده است که به مرور زمان این کفی ها به مدل ژله ای با لبه هایی که در آن تعبیه شده بود توزیع می شد که حالت فانتزی به آن میداد و اکنون نیز در سایت ما امکان خرید آن وجود دارد . رفته رفته نسل های جدید دیگری پدید آمده که به کفپوش های چند بعدی معرف شد و دارای لبه های بلند تر و جنس متفاوت و از ترکیب چند نوع پوشش و عایق در آن استفاده می شود و نسل اول آن به کفپوش سه بعدی شاهین معروف است .

 

 

کفپوش ژله ای شاهین

خودرو سایپا shahin یکی از جدید ترین خودروهای تولید شرکت سایپا می باشد که دارای شاسی متفاوت با دیگر محصولات این خودروساز می باشد . از این رو برای تولید محصول کفپوش ماشین شاهین نیاز به قالب های جدید و طراحی های نوین بوده و ایلیا بست در عرصه ارائه جدید ترین محصولات همیشه نسبت به رقبای خود پیشی گرفته و تمامی محصولات مربوط به این خودرو را به عنوان محصول به مشتری ارائه میدهد . که از جمله این محصولات کفپوش ژله ای شاهین ، کفپوش سه بعدی شاهین و کفپوش پنج بعدی شاهین می باشد . همچنین فروشگاه ایلیا بست از این فراتر رفته و کفپوش صندوق شاهین را در چندین نمونه با چندین قیمت و کیفیت به مشتریان ارائه میدهد .

 

نحوه خرید کفپوش ژله ای شاهین در سایت ایلیا بست

شما برای خرید کفپوش ژله ای شاهین تنها کافی است همین عبارت را در نوار جستجو درج کنید و وارد صفحه خرید و مشخصات محصول در ایلیا بست شوید .
پس از مطالعه مشخصات این محصول جهت حصول اطمینان بیشتر و ارائه مشاور رایگان شما این امکان را دارید که با پشتیبان در واتساپ در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت فرمایید و در صفحه خرید مشخصات و نشانی خود را درج کرده و اقدام به خرید کنید .
خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست این امکان فراهم است که شما به واسطه درگاه پرداخت ، وجه مورد نظر را پرداخت کنید و برای حصول اطمینان بیشتر نسبته به سابقه و اعتبار سایت میتوانید به نماد اعتماد الکترونیک سایت واقع در قسمت فوتر سایت مراجعه کنید و تمامی اطلاعات سایت و سابقه درج سایت را بررسی فرمایید .

 

 

مزایای کفپوش ژله ای شاهین

این محصول نو تولید که ایلیا بست جز اولین فروشگاه های آنلاین و اینترنتی در ارائه آن می باشد بسیار کاربردی است و در ابتدایی ترین مواقع جلوی نفوذ گردو غبار و گل و لای به لایه موکتی فابریک کفپوش شاهین را میگیرد و جنس با کیفیت تری نسبت به نمونه لاستیکی فابریک آن دارد و به همین دلیل دارای دوام و عمر بالاتری است .
این کفپوش براحتی قابل شستشو می باشد و سریعا خشک می شود و بلافاصله قابل استفاده در خودرو شاهین می باشد .

 

جنس کفپوش ژله ای شاهین

جنس این محصول به نوعی است که خاصیت آبگریزی دارد ، این کفپوش از نوعی لاستیک با کیفیت تولید شده که طی مراحلی مقاومت آن افزایش یافته و به نوعی تعبیه شده که بدون استفاده از مواد سمی و آلاینده محیط زیست در خودرو استفاده شود و ضرری برای سرنشینان نداشته باشد و با گرم و سرد شدن خودرو گازهای سمی از خود ساتع نکند و خاصیت اصلی خود را از دست ندهد .

 

قالب کفپوش ژله ای شاهین

قالب خوش فرم کفپوش شاهین از دیگر محاسن آن است گه با طراحی حرفه ای و اندازه گیری لیزری بسیار دقیق ابعاد کف خودرو موجب شده بازار جدیدی در این عرصه بوجود آورد و سهم بسزایی در فروش بالای این محصول داشته باشد ، از آنجا که ایلیا بست تمرکز خود را روی بهترین های کفپوش خودرو در بازار میگذارد ، در این امر نیز بهترین مدل کفپوش ژله ای شاهین را برای مشتری ارائه داده تا محصولی جدید و با کیفیت در بازار خرید و فروش کفپوش های سه بعدی به ارمغان بیاورد .

 

سفارش کفپوش ژله ای شاهین

شما به وسیله ارتباط گیری در دایرکت پیج ما در اینستاگرام‌میتوانید با ارائه نشانی پستی خود به راحتی اقدام به ثبت سفارش کنید و محصول خود را درب منزل دریافت کنید .
همچنین با ثبت سفارش در واتساپ به وسیله ارتباط گیری با واحد پشتیبانی سایت میتوانید هم اطلاعات لازم در مورد محصول دریافت کنید و هم درخواست عکس و نمونه نصبی به صورت ویدیو از پشتیبان کنید که در صورت موجود بودن فایل مورد نظر امکان مشاهده پاخور کفپوش و مدل قالب و فرم کفپوش را جویا شوید .

نمونه دیگر ثبت سفارش شما در سایت می باشد که به راحتی با وارد کرده شماره همراه ، نام خانوادگی ، کد پستی و نشانی کامل خود را وارد کنید و در درگاه پرداخت امن و معتبر وجه مورد نظر را پرداخت کرده به فاصله ۲ الی ۳ روز ، خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید .

 

ارسال کفپوش ژله ای شاهین

ارسال بوسیله پست :
سایت ایلیا بست از کلیه نقاط کشور بویژه روستاهای دور افتاده نیز درخواست خرید دارد . آنجا که سازمان پست کشور در تمامی نقاط کشور و بویژه در روستاها امکان خدمات رسانی دارد ، بیشتر ارسالی های سایت ایلیا بست بوسیله سازمان پست کشور انجام می شود .
به دلیل محدودیت های اداره پست در وزن و ابعاد بسته های ارسالی ، برخی ارسالها بوسیله تیپاکس انجام میپذیرد که محدودیتی در وزن و ابعاد بسته های ارسالی ندارد .

ارسال بوسیله پیک موتوری :
سایت ایلیا بست دارای دو انبار پخش یکی در شهر کرج و دیگری در پایتخت می باشد . در صورت تمایل مشتری هایی که در شهرهای تهران و کرج ساکن هستند بسته های ارسالی آنها بخاطر تسریع در ارسال بوسیله اسنپ یا پیک موتوری ، در همان روز ثبت سفارش ارسال خواهد شد .

نصب کفپوش ژله ای شاهین

راحت ترین نصب محصول مربوط میشود به نصب کفپوش شاهین که میتوان آن را به راحتی مانند فرش در کف خودرو جایگذاری کرد ،
در قسمت فرش کف راننده و شاگرد ، در بعضی خودرو ها دو پین مانند دو میخ تعبیه شده که کفپوش را ثابت نگه می دارد و مانع سر خوردن و جمع شدن کفپوش می شود و از خطر سر خوردن کفپوش و جمع شدن زیر پدال که منجر به تصادف می شود جلوگیری میکند .

 

  • hashemi
  • جمعه 31 تیر 1401
  • 863 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...