روکش صندلی و کفپوش خودرو مکمل همدیگر هستند و ظاهری خاص و شکیل به کابین داخل خودرو می دهند.

قبل از هرچیز شایان ذکر است همینطور که در رسته ی کفپوش های خودرو بدترین جنس در کفپوش سه بعدی ، جنس پلیمری می باشد( البته به ندرت جنس پلیمری با کیفیت را می توان پیدا کرد) در رسته ی روکش های صندلی نیز روکشی که به بلژیکی معروف است برعکس نام کشور اروپایی که  به آن شهرت دارد یکی از بی کیفیت ترین روکش ها می باشد و به نوعی یکبار مصرف است.

در ایلیا بست تا حدودی به لیست قیمت روکش صندلی خودرو می پردازیم.

 

لیست قیمت روکش صندلی خودرو

قیمت اکثر اقلام در این روزگار سخت بازار ایران آیتمی با ثبات نیست و قیمت هایی که اکنون ذکر می شود نسبی و مختص  همین بازه زمانی است.

آیتم دیگری که باید برای هزینه خرید روکش برآورد کرد این است که به نسبت ماشین های مختلف (خودرو های ساخت داخل و خودروهای وارداتی) و میزان پارچه ای که مصرف می شود و همچنین درجه بندی کیفیت قیمت گذاری می شود.

قیمت روکش صندلی جنس بلژیکی

معمولا این جنس از روکش در این تاریخ دارای محدوده بین 170000 تا 250000 تومان می باشد.

از معایب این روکش ، یکبار مصرف بودن آن و همچنین محدودیت خودرو می باشد که فقط برای صبا و پژو قدیم تولید می شود.

قیمت روکش صندلی پارچه ای

این جنس روکش بسته به کیفیت پارچه بکار رفته در آن بین 550000 تا 800000  تومان می باشد.

روکش پارچه ای شامل جنس مخملی ، جودون ، اطلسی و برزنتی می باشد.

قیمت روکش صندلی چرم

مدل با کیفیت این روکش دارای قیمتی بین 700 هزارتوان تا یک میلیون و هشتصد هزارتومان بسته به نوع خودرو می باشد.

 

قیمت روکش صندلی چرم و پارچه

در برخی موارد پایین ترین درجه کیفی پارچه که جنس اطلسی می باشد را با چرم ترکیب کرده و آن را باقیمت سر سام آور به فروش می رسانند که حاشیه سود بسیار خوبی برای تولید کننده و به خصوص فروشنده ی جز دارد.

توصیه ایلیا بست خرید روکش ترکیبی چرم و مخمل می باشد (البته مخمل و چرم درجه یک زیرا این نوع پارچه ها نیز دارای درجه بندی های متنوعی هستند.

 

روکش چرم و پارچه – ایلیا بست

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

مرکز خرید و فروش اکثر لوازم لوکس و اسپرت خودرو در پایتخت ، خیابان معروف به چراغ برق(بورس انواع لوازم لوکس و اسپرت اتومبیل) می باشد ، که اکثرا با چند دست واسطه به دست آنها می رسد و به واسطه ی خرید غیر نقد آنها ، تهیه روکش با قیمتی به مراتب بالاتر صورت می گیرد ، اما ما در فروشگاه اینترنتی ایلیا بست روکش صندلی و اکثر لوازم خودر از جمله اقلام لوکس و اسپرت اتومبیل بدون واسطه و مستقیم از تولیدی تهیه کرده و به دست مصرف کننده می رسانیم .

 

روکش صندلی از کجا بخرم

تهیه روکش صندلی حتما باید از جاهای معتبر صورت گیرد ، معمولا مشتریان از جاهایی که تجربه خرید خوب از آنها دارند ، خرید های بعدی خود را انجام می دهند.اما در مورد خرید اینترنتی این جنس اقلام باید به قیمت و مشخصات و توضیحاتی که در صفحه مختص به آن کالا قرار دارد توجه نمود. همیشه قیمت گران ملاک خوبی برای خرید روکش نیست و همچنین قیمت ارزان نیز ملاک درستی برای یک خرید با قیمت مناسب نیست پس همیشه در قسمت توضیحات ، اطلاعات مربوط به کالا را بررسی کنید.

شیک ترین روکش صندلی

معمولا شیک ترین روکش های صندلی ، روکش های چرمی می باشند که نظافت آنها نیز به سهولت انجام می پذیرد. برای خرید روکش چرم نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که روکش های معروف به سه بعدی جلوه ی زیباتری به خودروی شما می دهند و معمولا از با کیفیت ترین جنس چرم ا آنها استفاده شده است.

 

بهترین رنگ روکش صندلی برای ماشین مشکی

رنگ مشکی معمولا در تابستان موجب افزایش جذب نور خورشید ، و به دنبال آن افزایش دما و حرارت داخل کابین خودرو می شود.

اما در انتخاب رنگ روکش نسبت به رنگ خودرو جدای از در نظر گرفتن تم داخلی خودرو می توان از رنگ های مکمل آن استفاده کرد.

معمولا رنگهایی که به در کنار رنگ مشکی جلوه خاصی ارائه می دهد رنگ های نارنجی ، قرمز ، مشکی ، بنفش ، سفید ، صورتی می باشد . اما در کل انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای می باشد.

 

مناسب ترین رنگ روکش صندلی

انتخاب رنگ روکش ، و همچنین رنگ سایر اجزای داخل اتومبیل باید به نسبت رنگ رو داشبورد ، رو دری ها ، کنسول و قاب ها صورت گیرد. زیرا انتخاب غیر صحیح یک رنگ نامربوط ممکن است منجر به از بین رفتن زیبایی نمای داخل کابین شود. سعی کنید در انتخاب رنگ ، تصمیم به پذیرش رنگی بگیرید که با تم کابین خودرو هماهنگی داشته باشد.

 

روکش صندلی پراید ارزان

خیلی ها فکر می کنند چون پراید نسبت به خودرو های دیگر وسیله نقلیه ارزان تری می باشد . روکش صندلی آن نسبت به بقیه خودرو ها باید ارزانتر باشد. البته در برخی موارد این نکته میتواند صحت داشته باشد اما در کل قیمت گذاری روکش بر اساس متراز و کیفیت پارچه و همچنین هزینه های جانبی انجام می شود.

 

روکش چرم سه بعدی – ایلیا بست

روکش صندلی های پرفروش

بسته به نوع خودرو و تقاضای مشتری ، و همچنین نوع برند و مدل روکش ، پر فروش ترین محصول دارای آیتم های متغییری می باشد.

معمولا خوش فروش ترین روکش صندلی متعلق به خودروی پژو 206 و پراید می باشد.

تمرکز بیشتر مشتری ها بر روی جنس روکش صندلی پارچه ای می باشد.

و اما بسته به نوع مدل روز تا این تاریخ ، روکش های صندلی سه بعدی دارای طرفداران زیادی می باشد.

و جمله آخر اینکه، زیبایی در سادگیست. شما ممکن است حتی با خرید بهترین طرح روکش سه بعدی تم داخلی خودرو را خراب کنید و به بد سلیقگی منجر شوید ، اما انتخاب یک روکش ساده به راحتی میتواند تم ساده خودروی شما را حفظ کند.

 

گردآورنده : ایلیا بست – ilyabest

  • hashemi
  • جمعه 3 دی 1400
  • 1202 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...