خب همونطور که در مطالب قبل که در آرشیو بلاگ سایت ایلیا بست موجود است ، توضیح دادیم که انواع کفپوش به چند دسته تقسیم بندی می شود.

متاسفانه یکی از مشکلاتی که با آن روبه رو هستیم ، اختلاف قیمت اجناس در تهران با شهرستان ها است. به طور مثال قیمت کفپوش 3 بعدی خودرو در تهران با قیمت خرید کفپوش ۳ بعدی خودرو در اصفهان تفاوت های بسیاری دارد ، و یا شما هزینه ای که برای خرید کفپوش 3d خودرو در شیراز پرداخت می کنید با هزینه پرداختی برای خرید کفپوش سه بعدی خودرو در مشهد متفاوت می باشد.

در مطالب قبل در مورد تفاوت کفپوش ها گفته شد و سعی میکنیم توضیح مختصری در مورد هر کدام از نمونه های مختلف در این رابطه برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

همچون روکش های صندلی خودرو ، کفپوش های خودرو نیز به نسبت جنس و سایز آنها با یکدیگر تفاوت دارند.

این اختلاف قیمت ها بخاطر تمرکز بیشتر کارخانه های تولیدی درون و اطراف پایتخت می باشد. و البته هزینه های باربری و کارگر بر روی این امر تاثیر دارد.

مدل های مختلف کفپوش و مواد و ابعاد آنها نیز موجب اختلاف قیمت این محصولات در بازار صنعت لوازم جانبی خودرو شده است.

به طور مثال کفپوش سمند ابعاد بزرگتری نسبت به کفپوش پراید و یا حتی کفپوش 207 دارد و شاید در نمونه های مختلف قیمت به مراتب بیشتری نسبت به کفپوش پراید و کفپوش 207 داشته باشد.

 

 

انواع کفپوش خودرو و قیمت های آنها:

 

قیمت کفپوش موکتی

کفپوش فابریک یا موکتی خودرو درواقع کفپوشی است که به صورت سراسری قسمت وسیعی از کف خودرو را پوشش می دهد و تمامی وایر ها و سیم کشی های اتاقک خودرو از زیر آن می گذرد.

قیمت این کفپوش در برخی موارد نسبت به کفپوش های دیگر که مصرفی حساب می شوند به مراتب بالاتر است. علت بالا بودن قیمت این کفپوش تنها بدلیل کمتر در دسترس بودن آن می باشد. همچنین هزینه ی نصب آن بالاتر از کفپوش پرسی است زیرا باید تمامی ادوات داخلی کف خودرو از جای خود باز شوند و زمانبر است.

قیمت این مدل کفپوش خودرو در این تاریخ حدودا بین 200 الی 400 می باشد و  در برخی نقاط متغییر است.

کفپوش لاستیکی – ایلیا بست

قیمت کفپوش لاستیکی

کفپوش لاستیکی و کفپوش فابریک که هر دو در اکثر موارد هنگام تحویل خودرو همراه خودرو هستند طبیعتا باید از کم قیمت ترین کفپایی های موجود در بازار باشند.این مدل کفپایی نیز کاربرد گرفتن خاک کفش سرنشینان را دارد.

قیمت این کفپوش بسته به برند و مدلهای مختلف تولید شده بین 100 هزارتومان تا 300 هزارتومان است.

 

قیمت کفپوش پرسی پلیمری

کفپوش پرسی همانند کفپوش موکتی سراسر کف خودرو را پوشش می دهد و درواقع به نوعی کار عایق کردن کفپوش موکتی را انجام می دهد.

قیمت این کفپوش همانند کفپوش موکتی بین 200 الی 400 هزارتومان می باشد.

کفپوش پرسی چرمی

کفپوش چرمی همانند کفپوش موکتی می باشد با این تفاوت که ضخامت و کیفیت آن نسبت به نمونه پلیمری بالاتر است و قیمت آن حدودا بین 350 الی 600 هزارتومان به نسبت خودرو ها ی مختلف متغییر می باشد.

کفپوش 3D توسان - ایلیا بست
کفپوش 3D توسان – ایلیا بست

قیمت کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی درواقع نسل جدید کفپوش ها بعد از کفپایی لاستیکی و کفی پرسی می باشد.

این مدل کفپوش در نمونه خود بسیار پرطرفددار است زیرا نصب آن بر روی خودرو بسیار آسان است و نظافت و جا به جایی آن به راحتی انجام می پذیرد همچنین این مدل کفپوش قابلیت شستشو دارد و میتوان آن را مکرر شست .

قیمت این نمونه ی پرطرفدار بین 150 تا 350 هزارتومان می باشد.

قیمت کفپوش پنج بعدی

این مدل کف پایی نسل دوم کفپوش 3D می باشد که دارای ضخامت بیشتر  نسبت به نمونه قبل و کیفیت به مراتب بالاتر می باشد و همچنین فضای بیشتری از کف خودرو را پوشش می دهد.

قیمت کفپوش 5D به دلیل بکارگیری مواد مرغوب در تولید آن به مراتب بالاتر از نمونه های ذکر شده قبل می باشد. هزینه ای که باید برای خرید این کفپوش در نظر بگیرید بین 400 الی 700 هزارتومان بسته به مدل ماشین ها مختلف است.

کفپوش گلدوزی پنج بعدی – ایلیا بست

قیمت کفپوش گلدوزی

کفپایی گلدوزی در واقع نمونه ای فانتزی از کفپوش های پنج بعدی می باشد.در این مدل کفپوش بیشتر روی وجهه تزئینی آن کار شده است و به خودروی شما ظاهری بسیار شیک می بخشد.قیمت این مدل کفپوش بسته به نوع ماشین بین 700 الی یک میلیون و پانصد هزارتومان می باشد.

قیمت کفپوش صندوق

کفپوش های صندوق نیز از لوازم پرطرفدار بازار به حساب می آیند و بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشند و  به دو نوع تقسیم می شوند.

پلیمری

جنسی نازک و پلاستیکی دارد و قیمت ما بین 70 الی 150 هزارتومان دارد.

چرم

این مدل همانطور که از اسم آن بر می آید جنسی چرمی دارد و ضخامت  قابل قبول و کیفیت بالایی دارد.

قیمت این نمونه کفپوش صندوق از 150 هزارتومان شروع شده و تا حدود 500 الی 600 هزارتومان می باشد.

کفپوش صندوق – ایلیا بست

گردآورنده : ایلیا بست – ilyabest.ir

  • hashemi
  • چهارشنبه 1 دی 1400
  • 704 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...