راهنمای خرید کفپوش سه بعدی خودرو که از جمله لوازم مازاد است که وظیفه آن شکیل کردن خودرو، جلوگیری از آسیب رسیدن به پوشش کف و آسان کردن کار نظافت است.

صنعت خودرو سازی همواره از پر طرفدار ترین و پر رونق ترین صنعت های پولساز دنیا محسوب می شود ، از این رو بسیاری از کشورها در سدد تولید این کالای پر استفاده بصورت ملی در کشور خود هستند تا در راستای ارزآوری و کمک به اقتصاد کشور خود سهمی داشته باشند و با بروزرسانی و ایجاد فن آوری های روز دنیا ، محصولی منحصر بفرد به بازار ارائه دهند تا متمایز از رقبای خود عمل کرده باشند و در جذب مشتری و طرفدارهای جدید از آنها پیشی بگیرند .

ایلیا بست نیز در راستای احقاق این هدف برآن آمد تا در این سایت فروشگاهی بزرگ سهمی در ارائه و فروش محصولات پر طرفداری همچون کفپوش های سه بعدی و پنج بعدی خودرو ، روکش صندلی خودرو و سایر محصولات این چنینی داشته باشد و در آینده با بکارکیری افراد ماهر و با تجربه یکی از تولید کنندگان پر قدرت همین محصولات باشد و با قیمت تولید و بدون واسطه کالای خود را به مشتری ها ارائه دهد .

فروشگاه اینترنتی ایلیا بست با مدیریت محمد هاشمی ، فعالیت خود را ابتدا بصورت حضوری در فروشگاهی معتبر که منحصر به فروش کالاهای لوکس و لوازم اتومبیل بود شروع کرد و رفته رفته باگسترش دامنه فروش خود بر آن آمد این خدمات را در سطح کشوری و به سراسر ایران ارائه دهد ، لذا در این سایت بصورت تخصصی انواع برند های کفپوش های سه بعدی خودرو در تنوع بالا و با قیمتی بسیار مناسب و درب کارخانه ای به مشتریان سراسر میهن عزیز ارائه خواهد شد .

کفپوش خودرو محاسنی دارد که بصورت خلاصه از چند مورد از ویژگی های آن در اینجا نام خواهیم برد اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید کفپوش چیست و چه کارایی دارد؟!
همانطور که از اسم این محصول بر می آید کار آن پوشش سطح فضاها و محافظت از آنها است و آنچیز که امروزه این محصول را به عنوان یک کالای لوکس به نمایش میگذارد نوع طراحی و کیفیت مواد بکار رفته در آن است که ظاهری بسیار شکیل له فرم تودوزی و مبلمان صندلی های داخل خودرو می دهد .
و اما ویژگی ها ی کفپوش خودرو در ابتدا زیر سازی کف خودرو و حفاظت از محیط کف خودرو و جلوگیری از نفوذ آب و خاک به لایه های زیرین و در نهایت جلوگیری از پوسیدگی شاسی کف خودرو می باشد و همچنین نظاقت آسان ، جلوگیری از نفوذ گرما و سرما و صدا به درون خودرو و مقاومت و استحکام بالا از دیگر ویژگی های کفپوش های سه و پنج بعدی خودرو قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی و مولتی کالا ایلیا بست می باشد .
شما در اولین ساعات ثبت سفارش امکان پیگیری و ردیابی لحظه به لحظه مرسوله و محصول مورد سفارش خود را دارید و از دیگر محاسن خرید شما از ایلیا بست ، ارسال سریع کالا به تمامی شهرها و روستاها و تمامی نقاط ایران عزیزمان می باشد و همچنین در هر ساعت از روز امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت ایلیا بست جهت راهنمایی و مشاوره خرید را خواهید داشت .

به چند نکته زیر توجه داشته باشید :

بسیاری از انواع مدل خودرو ها فاقد کفی مدل چند بعدی می باشد زیرا برای شرکت تولید کننده به صرفه نبوده یا مدل خودرو روز به روز دست خوش تغییر بوده اما ما در اینجا سعی کردیم تمامی اتومبیل ها را تحت پوشش قرار دهیم.
در صورت عدم یافتن پوشش دهنده اتومبیل خود می توانید به برخی فروشگاه های خدماتی که در عرصه تودوزی لوازم اتومبیل فعالیت دارند مراجعه کنید.

هرکدام از فروشگاه های خدمات تودوزی پارچه های متفاوتی دارند و بنا بر پارچه و نوع دوخت حرفه ای یا ضعیف آنها قیمت گذاری می شوند.

اما این کار زمان بر است و تقریبا باید تمامی قطعات داخلی اتاقک از جمله قابها و کنسول و صندلی های ماشین و همچنین با در نظر گرفتن جداسازی قطعات برقی همچون مانیتور صندلی ها که با ریسک مواجه است روبه رو خواهید بود و همچنین عدم جداسازی راحت آن از کف ماشین که امکان دارد در آینده به آن نیاز داشته باشید.

کفپوش پنج بعدی با لبه بلند

انواع محصولات :

بسته به شرکت تولید کننده دارای درجه های کیفی متفاوتی هستند که شما رو با برخی از اونها آشنا می کنم.

یک تکه:

این مدل که به آن ها  پرسی هم گفته می شود، به صورت یک تکه در کف خودرو شما نصب می شوند برای نصب آن ها به افراد متخصص نیاز است تا با خارج کردن صندلی ها از و باز کردن قسمتی از کنسول داشبرد آن ها را روی موکت  نصب کرد.

 چند تکه:

این نمونه کفی ها شامل مدل معمولی و سه بعدی می شوند، به راحتی می توان آن ها را نصب کرد و در هر زمان و مکانی به راحتی آن ها را خارج نمود، در واقع تکه تکه هستند و هر تکه از آن ها در محل مورد نظر خود قرار می گیرد.

جنس پلیمری

کفپوش های پلیمری کفپوش های تک لایه از جنس پلیمر یا همان پلاستیک خشک هستند که نقاط ضعف آنها اغلب شکننده بودن و خشک بودن آنهاست ولی برخی دیگر دارای جنسی منعطف هستند.

دیگر مدل های موجود در بازار

برخی مدلهای دیگر کفپوش دارای جنس چرمی می باشد که  چند لایه دارند و قسمت زیر آنها اغلب دارای لایه نمدی است و برخی دارای لایه میانه هستند که اغلب پلیمر مخصوص می باشد و در نهایت لایه ی بالایی آنها از جنس چرم مصنوعی می باشد و برخی دارای پلاک در کفی قسمت راننده  می باشد که مانع از ساییدگی و سر خوردن پا هنگام استفاده از کلاج می باشد

کفپوش ارزان و با کیفیت

فرق  سه بعدی و پنج بعدی :

کفپوش سه بعدی خودرو، به صورت قالبی کف خودرو قرار گرفته و از نفوذ کثیفی و مایعات جلوگیری می کند و مزیت آن این است که در کف خودرو لیز نمی خورد همچنین دارای لبه های کوتاه تر هستند.

 

مزایا:

گرفتن خاک کفش ، ممانعت از خیس شدن موکت خودرو ، نظافت راحت ماشین، شستشو و تمیز کردن آسان کفپوش می باشد و همپنین بخش عمده ای از آشغال ها که بر روی کفپوش جمع می شود به راحتی و با جدا کردن آسان آن قابل نظافت هستند.

 

مدل های پنج بعدی چه ویژگی‌هایی را دارد؟

پوشش صد درصدی کف اتومبیل:

کفپوش‌های پنج بعدی این مشکل را به راحتی برطرف کرده‌اند و لبه‌های کناری این محصولات به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن پوشش کامل کف ، قسمتی از حاشیه‌های کناری درب‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

مجهز به پد پدال:

پد پدال قطعه‌ای است که تنها بر روی کفپوش‌های با کیفیت و بادوام متصل می‌شود و مکان مناسبی را برای قرار گرفتن پا در حین تعویض دنده و یا فشار دادن پدال‌های گاز و یا ترمز فراهم می‌کند.

پیشنهاد ویژه تیم ایلیا بست در مورد خرید کفپوش خودرو :

پولتو دور نریز و با آزمون و خطا کفپوش انتخاب نکن به ما اعتماد کن و ببین کدوم محصول رو بهت پیشنهاد می کنیم
بنا بر کیفیت و کارایی و عمر مفید و طولانی  محصول ، فروشگاه ایلیا بست کفپوش های پنج بعدی نیو سلست رو بهت توصیه میکنه،

چرا نیوسلست؟

چون ۴ لایست و معمولا دو پلاکه هستند و نسبت به محصولات دیگه قسمتهای بیشتری از کف خودروی شما رو پوشش میده پس حتما از اونو خرید کن و لذت ببر و خوشحال باش از این که به تیم ما اعتماد کردی و جواب خوبی از خریدت گرفتی .

 

تماس با ما جهت دریافت راهنمایی بیشتر

برای گرفتن راهنمایی بیشتر میتونی با ما تماس بگیری و از پشتیبانی کمک بگیری.
حتما نظرتو توی سایت و در صفحه محصولات درج کن خوشحال میشم نظرتو بدونم درج نظر شما کمک خیلی خوبی  راستای خدمات بیشتر و بهتر به  مشتریان خوب سایت ایلیا بست میکنه.

آرشیو بلاگ

همچنین می توانید با بازدید از صفحه راهنمای خرید روکش صندلی خودرو نیز از مطالب مفید اون بهره مند شوید.

بروزرسانی مطلب

در آینده ی نزدیک آموزش ها و راهنمایی های بیشتری به صورت تصاویر و ویدیو ها در اختیارتون میزارم ،حتما باز هم به این مقاله سر بزنید و از مطالب جدید و مفید بهره بگیرید و اون رو با دوستان خود به اشتراک بزارید ،همینطور می تونید با معرفی سایت ما و پیشنهاد بازدید فروشگاه ما به دوستان خودتون اونها رو از این مطالب بهره مند کنید و به نوعی از ما حمایت کنید.

ممنون از اعتماد شما دوست و همراه خوب فروشگاه اینترنتی ایلیا بست.

منبع : ilyabest.com

  • hashemi
  • سه شنبه 9 آذر 1400
  • 1075 بازدید

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید کفپوش سه بعدی خودرو”

  1. راهنمای خرید انواع کفپوش خودرو لوکس مطالعه کردم خیلی عالی و کامل بود. واقعا درسته که میگش کفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش کن. چجوری میتونم محصولاتتون رو تهیه کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...