خودرو پژو از پر طرفدار ترین خودرو های بازار ایران می باشد به همین دلیل لوازم اتومبیل پژو نیز از پر فروش ترین محصولات بازار ایران می باشند.

توجه به ظاهر داخل خودرو دارای اهمیت ویژه ای می باشد با توجه به در نظر گرفتن اجزای کابین خودرو استفاده از کفپوش ظاهر ویژه ای به داخل خودرو می دهد. و تاثیر آن در زیبایی خودرو را نمیتوان نادیده گرفت.

 

در این مطلب با ویژگی هایی از کفپوش خودرو پژو در ایلیا بست آشنا می شوید.

 

همه چیز در مورد کفپوش پژو

کفپوش خودرو پژو 405 نسبت به خودرو های دیگر گود تر می باشد و در برخی موارد همین امر سبب می شود فضای بیشتری نیاز به پوشش داشته باشد و کف لاستیکی فابریک خودرو نتواند این نیاز را جبران کند.

در واقع کفپوش خودروی پژو این امکان را می دهد که حفاظت از کف موکتی به طور وسیع تر انجام گیرد و کار نظافت خودرو به سهولت انجام بپذیرد.

 

 

شاسی های مشترک خودرو ها

جالب است بدانید از شاسی خودروی پژو در خودروهایی مانند سمند سورن پارس و دنا استفاده شده است و این خودرو ها دارای شاسی یکسانی می باشند. این امر نه تنها یک نقطه ضعف برای این خودرو ها بشمار نمی آید بلکه میتواند یکی از محاسن اتومبیل های نامبرده به حساب آید.

شاسی مشترک باعث می شود قطعات این قسمت از خودرو با دیگر خودرو ها یکسان باشد به سهولت در دسترس قرار گیرد.

همچنین این امکان محیا شده است که برای خرید کفپوش پژو و یا کفپوش سمند انتخاب های گسترده تر با تنوع بالاتر داسته باشید.

قیمت محصولات این مدل خودروها به دلیل اشتراکاتی که با یکدیگر دارند نسبت به سایر خودرو ها بسیار مناسب تر است زیرا به سهولت و فراوانی در دسترس مشتریان می باشد.

محاسن کفپوش پژو405

استفاده در چند مدل خودروی مختلف با شاسی یکسان.

قالب خوش فرم بسیار منعطف.

لبه های بلند با پوشش کامل تا روی قاب ها.

استیل زیر کف پای کفپایی راننده که به تعداد بیشتری نسبت به سایر قسمت ها مورد سایش قرار می گیرد.

داشتن رویه چرمی مستحکم و با دوام بسیار.

داشتن نمد کف که به خودی خود جلوی لیز خوردن کفپایی را می گیرد.

بکارگیری موارد استاندارد در تولید.

نظافت آسان و بسیار راحت.

نصب بسیار سریع و آسان.

قابلیت شستشو حتی با کارواش بدون کوچکترین فرسودگی.

 

معایب کفپوش پژو 405

شاید تا زمانی که مشتریان کفپوش خودروی خودر را مورد شستشو قرار نداده اند دارای رضایت زیادی در مورد آن باشند اما پس از یکبار شستن در صورتی که زمان زیادی را برای خشک شدن کفپوش اختصاص ندهید ممکن است نم درون آن کاملا از بین نرود و منجر به ایجاد بویی نامطبوع در داخل کابین خودرو می شود.

دیگر اشکالی که ممکن است رخ بدهد کدر شدن سطح کفپوش براثر سایش و یا نشستن خاک بر روی آن در مدت زمان زیاد این مشکل پدیدار شود که البته کاملا قابل حل است و به سادگی و با یک بار شستشو یا دستمال کشیدن و سپس اعمال واکس مخصوص بر روی آن کاملا این مشکل از بین خواهد رفت.

 

قیمت کفپوش قالبی پژو

قیمت کفپوش خودرو پژو 405 به دلیل فراوانی این محصول و همچنین محبوبیت این خودرو و داشتن طرفداران بسیار کاملا مناسب است و نسبت به کفپوش سایر خودروها بسیار ارزان تر است و تنوع بالایی در قیمت و کیفیت دارد.

 

کاربرد کفپوش پژو 405

یکی از مهمترین کاربرد کفپوش ها وظیفه حفاظت است . این حفاظت به نوعی است که مانع از آسیب رسیدن به کف موکتی خودرو می شود و همچنین با قابلیت ضد آبی که کفپوش دارد مانع نفود آب به لایه های زیری و پوسیدگی آن ها می شود و همچنین از رسیدن گرد و خاک و گل کفش به آن جلوگیری می کنید.

کفپوش سه بعدی قابل شستشو است و به راحتی میتوانید آن را جابه جا کنید و بعد به راحتی آن را بر روی جای خود نصب کنید.

 

ویژگی های کفپوش پژو

به کارگیری چرم و متریال درجه یک در کفپوش خودرو.

شیار های کفپایی که مانع لیز خوردن پا روی آن شده و باعث می شود در روز های بارانی گل ولایی که به واسطه چسبیدن به کف کفش به داخل خودرو وارد شده اند درون شیار ها برود و مانع رانندگی نشود.

تنوع در رنگ بندی و نوار دوزی مخصوص در لبه های کفپوش خودرو.

زیبایی فضای داخل کابین و دادن احساس راحتی و تمیزی به راننده و سرنشینان خودرو.

انعطاف کفپوش پژو

این کفپایی بسیار منعطف می باشد و در صورت خم کردن آن باز هم به ظاهر و شکل قبلی خود بر میگردد و با قالب منعطفی که دارد کاملا کف خودرو را می پوشاند و مانع سر خوردن آن می شود.

 

  • hashemi
  • دوشنبه 6 دی 1400
  • 715 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...